Aegean Airlines: dinamikus növekedés 2018-ban is

A görög Aegean Airlines sajtótájékoztatón meghirdette jövő évi terveit, amelyben tovább erősíti pozícióját az európai piacon, és bővítik a görög idegenforgalom és a helyi közösségek támogatását, mely kedvező lesz a magyar utazók számára is.

Hirdetés

2018-ban az athéni hub erősítésének stratégiáját folytatva az Aegean légitársaság 81 nemzetközi célponttal fogja összekötni a görög fővárost. Az athéni bázisról 11 új úti célt állítanak be: Torino, Palermo, Bologna és Lamezia Terme Olaszországban, Malaga Spanyolországban, Bázel Svájcban, Zágráb és Zadar Horvátországban, Vilnius Litvániában, Kolozsvár Romániában és Szkopje Macedóniában.

Aegean Airlines

Ugyanakkor az AEGEAN már elindult a Thesszaloniki és Larnaca utasférőhelyek korszerűsítésével, innen hét új útvonalat terveznek: Korfuról Moszkvába, Santoriniről és Mykonosról Tel Avivba, Mykonosról, Rodoszról és Heraklionról Bejrútba, valamint Rodoszról Lyon-ba.

Az új útvonalakhoz a tavalyi évhez képes 16,6 százalékkal, mintegy 700 000 székkel növelik a flottájuk utaskapacitását.

Az AEGEAN megkapja az IATA Fast Travel Gold díját

Az Aegean Airlines a múlt héten 11. európai légitársaságként megkapta a Nemzetközi Légi Szállítási Szövetség (IATA) Fast Travel Gold, vagyis gyors utazási programjának elismerő díját, amit azért adnak, mert a légitársaság minél több önkiszolgáló elemet vezet be a repülőgépbe való beszállás során.

Aegean Airlines

IATA a következő hat feltételt várja el a Gyors Utazás díjhoz: 1. önálló beszállókártya készítés online felületen vagy az automata kapunál, 2. csomagcímke nyomtatás és csomagbeadás az erre kijelölt helyen, 3. az utazáshoz szükséges ultiokmány elfogadása és ellenőrzése az erre szolgáló automata eszközön. 4. Járattörlés, késés vagy átszállási probléma esetén az utas maga át tudja foglalni a jegyét a légitársaság által erre biztosított online felületen vagy eszközön. 5. Automatikus beszálló kapu biztosítása a reptéren kívül is, például a vonaton vagy a metrón, hogy elkerüljék a sorokat. 6. Végül a légitársaság engedélyezi az utasok számára, hogy egy elveszett csomagért reklamálhassanak egy önkiszolgáló csatornán keresztül.

Forrás: Tensi Aviation, a légitársaság magyarországi képviselete

Cikk megosztása:

Vélemény, hozzászólás?

Az email címet nem tesszük közzé. A kötelező mezőket * karakterrel jelöljük.