Hungary Airlines újabb óriás cargo gépe, egy Boeing B777 érkezett a budapesti bázisára

Airbus A330F után és mellé egy Boeing B777F. A magyar légitársaságnak eddig egy gépe volt, karácsony napján meghozta a Jézuska a másodikat. Kényelmes helyzetben vagyok, mert az új cargo gépről minden fontos információ benne van a köztévé híradó tudósitásában.

Szeptemberben a motoros műrepülő világbajnokság zárónapján a Balaton repterén bemutatkozott a közönségnek a magyar cargo légitársaság első gépe. Nyilatkozott nekünk a légitársaság főpilótája is.

Az Airbust a covid tanulságai miatt még pár éve a magyar állam vette Qatar-tól. Átmenetileg a Wizz Air üzemeltette, közben kapta meg az arany festését. Hosszabb videót készítettem a kezdetekről.

Egy éve alakult meg a Hungary Airlines légitársaság három tulajdonossal. 51 százalékban egy kínai származású magyar állampolgár a többségi tulajdonosa. A maradék 49 százalékon pedig egyenlő arányban osztozik a magyar állam és a kínai META. A META egy nagy kínai cargo hálózat.

Ahogy az Airbus úgy a Boeing is menetrend szerint közlekedik majd Budapest és Kína között. Az egekben járó BUD CARGO CITY szállítási tonna számok ezáltal még nagyobbak lesznek. Az új BIG TWIN pedig kiütötte a legnagyobb cargo első helyről az Ég királynőjét, a Jumbo-t.

Címképet a videókból szerkesztettem.

Vélemény, hozzászólás?

Az e-mail címet nem tesszük közzé. A kötelező mezőket * karakterrel jelöltük

Translate »