Wizz Air automatizált visszatérítés már hét nap alatt

Wizz Air légitársaság ma bejelentette, hogy automatizált rendszerének köszönhetően a készpénz-visszafizetési kérelmek 95%-át már egy héten belül teljesíteni tudja.

A légitársaság tavaly májusban indította el automatizált pénz visszafizetési rendszerét, hogy lépést tartson a COVID-19 világjárvány okozta példátlan mennyiségű járattörléssel. A 2019-es számokhoz képest 2020-ban 3000 százalékkal növekedtek meg a visszatérítési kérelmek.

A megfelelő opció kiválasztásával az automatizált folyamat lehetővé teszi, hogy a járattörlésben érintett utasok vagy visszakapják a viteldíj 120%-át Wizz Air pontokban, vagy a viteldíj 100%-át a fizetés eredeti módja szerint, illetve választhatnak ingyenes átfoglalási lehetőséget is. Az utasoknak mindössze egyetlen kattintásba kerül a visszatérítés igénylése a wizzair.com weboldalon található egyéni felhasználói felületükön, vagy az e-mailben kapott linken.

A visszatérítések lehető leggyorsabb feldolgozása érdekében a Wizz Air továbbra is ösztönzi az utasokat, hogy közvetlenül a wizzair.com oldalon, vagy a légitársaság mobilalkalmazásán keresztül foglaljanak. Online, vagy hagyományos utazási irodákon keresztül történő foglalások esetén a Wizz Air nem tud közvetlenül kapcsolatba lépni az utassal a rá vonatkozó visszatérítési lehetőségek ügyében, ugyanis ebben az esetben a foglalás tulajdonosa nem az utas, hanem az online platform, vagy az utazási iroda lesz, amelyen keresztül a jegyet vásárolták. Így előfordulhat, hogy az utas később részesül a kompenzációban. Azoknak az utasoknak, akik online utazási platformokon keresztül foglaltak jegyet, nincs más lehetőségük, mint a foglalás tulajdonosára támaszkodni. Az online utazási irodák saját módszereket alkalmaznak a visszatérítési kérelmek kezelésére, amelyek nem tartoznak a Wizz Air ellenőrzése alá.

Annak érdekében, hogy a Wizz Air az utasai számára megbízhatóbb védelmet nyújtson a jelenlegi bizonytalan helyzetben, a repülőjegy mellé megvásárolható a WIZZ Flex szolgáltatás, amely lehetővé teszi a foglalás, járatmódosítási díj nélküli változtatását, ezáltal biztosítva a teljes rugalmasságot. Az utasok 3 órával az indulás előtt díjmentesen törölhetik foglalásukat, amelynek teljes összegét azonnal visszakapják WIZZ pontokban, továbbá korlátlan számú alkalommal változtathatják meg az utazás időpontját vagy útvonalát.

Forrás: Wizz Air

Vélemény, hozzászólás?

Az e-mail címet nem tesszük közzé. A kötelező mezőket * karakterrel jelöltük

Translate »