Digitális méregtelenítés hidroplánnal elérhető Szingapúr szomszédságában

Maldív 2 luxus várja a mezítláb pihenni vágyókat egyórás hidroplán repülőútra Szingapúrtól, de már az indonéz szigetvilágban.

Hirdetés

A nagy szingapúri Changi repülőtér tartalék repülőteréről indul a járat. A Hang Nadim repülőtér egy félórás kompútra található Szingapúrtól, de már Indonéziában.

Digitális méregtelenítés

A reptér kisgépes terminálján áll a betonon az AirFast légitársaság DHC-6-300 Twin Otter kétéltű hidroplánja. Az utasok a beszállásra várakozás 20 percében már kapnak a képernyőről egy utasbiztonsági előzetest. Ezt indulás előtt a mezítlábas kapitány röviden megismétli, megmutatja a mentőmellényeket, vészkijáratokat.


Zenés képeslapunk

Egy erős óra után az utasok megpillantják a digitális méregtelenítésre szabott Bawah szigetet, egy tiszteletkör után a hidroplán landol a kikötőben. Az üdülő szigeten nagy a luxus, minden az ősi dizájnban kerül a pihenő elé, lehet választani digitális méregtelenítési kúrát is.

Indonézia turisztikai minisztere két éve engedélyezte az országban a vízi repülőterek létesítését, ebből az egyik első lett a nyitóképen látható Bawah. Több szigeten is nyitottak hidroplán kikötőt, de főként kapitány hiány miatt a hidroplán repülés még gyerekcipőben jár.

Digitális méregtelenítés

Az AirFast légitársaság ügyvezetője ezzel kapcsolatban nemrég elmondta, hogy 2500 óra szükséges a kapitányi vizsgához, amit csak több év alatt lehet összegyűjteni mezítláb, mert itt a hidroplán pilóták inkább igy repülnek. Elmennek futóműves gépekre, ahol nemcsak napközben lehet repülni és igy két év alatt összegyűjtik azt az időt.

Aztán még kerekes Twin Otter gyakorlattal sem választják a hidroplán átképzést, ebben most segít a világ egyetlen Twin Otter szimulátora, amely nemrég nyílt Kanadában. Másrészt a szálloda szigetek vesznek gépeket és azt üzemeltetésre átadják az Airfast légitársaságnak, Bawah-ban is így működik.

Digitális méregtelenítés

Más légitársaságok más üdülőszigetekre is repülnek, a fővárosból, Jakartából is. Másrészt egy modernebb, a kanadai repülőgépgyár által újragyártott Viking Air Twin Otter 400 kétéltű hidroplánról is olvastam.

Sajnos már régen egyszer repültem Szingapúrból Manilába. Találtam egy képet, amit akkor 10 kilométer magasról készítettem a repülőgépről. Ezek a szigetek felülről teljesen hasonlóan úgy néztek ki, mint a Maldív szigetekről készített légi fotók. Egymáshoz közel csöppnyi szárazföldek, köröttük a világoskék tenger gyűrű, nagy jövőt jósolok itt a hidroplán repülésnek.

Cikk megosztása:

Vélemény, hozzászólás?

Az email címet nem tesszük közzé. A kötelező mezőket * karakterrel jelöltük