Magnus eFusion bemutató repülés Friedrichshafenben online közvetítésen

Frissitve: Tavaly ott voltunk Friedrichshafenben az Aero-n, a koreográfia most is hasonló. A nulladik napon a Zeppelin hangár előtt indulnak a Siemens elektromos hajtásrendszerrel ellátott magyar gyártású Magnus eFusion kétüléses repülőgépek.

2018 április 18 – Frissítésben jöttek képek a repülésről, amit beraktam egy zenés képeslapba.

A Magnus eFusion HA-XEJ lajstrom számú kisérleti hibrid változatával, ahol egy kicsi dizel motor termeli az áramot, Anton doktor szűz repült még a múlt héten Matkópusztán. Ez a világon az első ilyen hibrid motor. Remélem, hogy ennek részleteiről is beszámolnak majd a kiállításon és akkor azt egy új cikkben közlöm majd.

– vége a frissitésnek –

Tavaly is páros repülés volt, csak nem két egyforma géppel, mint most. Dr. Frank Anton, a Siemens eArcraft program vezetője nemsokára pilótaként repülni fog az egyik géppel. A másik gép pilótája Fábián Gábor – a nyitóképen jobbról – a Magnus repülőgépgyár berepülő pilótája.

Amig nem jön új kép vagy videó, addig egy kis történelem. Két évvel ezelőtt mutatták be a Magnus eFusion gépet, akkor még csak a csarnokban. Itt vannak a paraméterei a világpremierről készített helyszíni tudósításomban.

Nemcsak a repülőgépet építik Magyarországon, hanem a hajtásrendszert is itt fejlesztik. Dr. Balázs Gergely György, a magyar fejlesztési vezető nemrég interjút adott nekem erről.

Néhány nappal ezelőtt még Matkópusztán a repülőtéren Anton doktor bemutatta az újdonságokat. Az akkumulátor felett az egyik képen az elektromos hajtásrendszerben a varázsdoboz, ami több hajtóerőt vesz ki belőlük.

Vége van a bemutatónak, egyelőre búcsúzom, a többit majd frissítésként a cikk tetején.

Vélemény, hozzászólás?

Az e-mail címet nem tesszük közzé. A kötelező mezőket * karakterrel jelöltük

Translate »