Budapest Európa fűszere, a Magyar Turisztikai Ügynökség megakampánya

Tegnap az Uránia filmszínházban jártam, ott mutatták be a szakma és a sajtó képviselőinek Budapest Európa fűszere című reklámfilmet és a hozzá kapcsolódó olyan költségvetésű kampányt, ami még soha nem hívta fel Magyarországra ilyen mértékben a világ figyelmét. Az imázsfilm egyből itt látható.

A Spice of Europe szlogennel és Budapest megújult turisztikai márkájával indítja el nemzetközi kampányát a Magyar Turisztikai Ügynökség. A Budapest fókuszú kampány a fővárost és annak kincseit mutatja be a világ számos országában. A hirdetések online, print és televíziós felületeken jelennek meg, május 15-e és június 30-a között.

Budapest Európa fűszere

Guller Zoltán, a Magyar Turisztikai Ügynökség vezérigazgatója
Bővebben Facebook képtárunkban

A kampány során az Ügynökség elsőszámú globális médiapartnere a CNN lesz. Csaknem 900 alkalommal fogják sugározni az imázsfilmet a CNN televíziós csatornáin 250 millió háztartásba eljutva. A hirdetések megjelennek majd az Iberia, a Ryanair, a British Airways, a Lufthansa, az American Airlines és a United Airlines fedélzetein. A WizzAir magazinjának június-júliusi számában 8 oldalas melléklet szól majd Budapestről, mintegy 5 millió utashoz eljutva, a United Airlines légitársaság amerikai járatain pedig, több mint 2 millió utas láthat majd Budapestről szóló dokumentumfilmet.

A hirdetések Budapest legfontosabb küldőpiacainak számító nyugat-európai országokban, így Németországban, az Egyesült Királyságban, Spanyolországban, Franciaországban és Olaszországban jelennek meg, a távoli küldőpiacok közül pedig az Amerikai Egyesült Államokban lesz látható. Az Ügynökség három célcsoportra fókuszál: a 25 és 40 év közötti értéktudatos fiatalokra, az élménykereső családosokra, és a 30 és 55 év közötti világutazókra.

A kampány nyomán hamarabb lesz évi 15 millió utasa a Budapest Airportnak, mint talán gondolnánk.

Vélemény, hozzászólás?

Az e-mail címet nem tesszük közzé. A kötelező mezőket * karakterrel jelöltük

Translate »